Wednesday, July 9, 2008

Tinejdžerka našla šišmiša u grudnjaku



LONDON – Abi Hopkins (19), službenica na recepciji hotela "Holiday Inn" u Norviču (Britanija), mislila je da joj zvoni mobilni telefon kad je osetila vibracije što dolaze iz njene odeće. Ali kasnije je otkrila da se u jastučiću njenog grudnjaka sakrio sićušni šišmiš.

– Bila sam šokirana kad sam shvatila da imam šišmiša u grudnjaku, ali mi ga je kasnije stvarno bilo žao. Izgledao je tako spokojno, pa sam pomislila kako sam zlobna što ga uznemiravam – priča Abi.

Rekla je kako se obukla oko 7.30 sati i otišla na posao, ali kako prilikom oblačenja nije primetila ništa neobično.

– Osetila sam vibriranje dok sam vozila na posao, ali mislila sam da mi to mobilni telefon vibrira u džepu jakne – kaže recepcionarka.

Tek je na pauzi za ručak shvatila da nešto nije u redu s grudnjakom, koji se inače prethodnu noć sušio napolju. Skinula je grudnjak i ugledala sitnu životinju za koju nije ni znala šta je tačno. Hotelski menadžer pustio je šišmiša na slobodu u parku hotela, a Ebi kaže kako će ubuduće pažljivije pregledati donje rublje pre nego što ga obuče.

No comments:

Za mame i buduce mame