Wednesday, June 4, 2008

Sex and the city - par izjava na neke teme


Najpoznatije singl žene – Keri, Miranda, Samanta i Šarlot naučile su nas da se život ne završava u tridesetima, da nije loše biti sam, te kako i žene mogu otvoreno razgovarati o seksu, penisima i samozadovoljavanju. Četiri seksi Njujorčanke osvojile su nas svojim pogledima na seks, brak, veze i prijateljstva u seriji "Seks i grad", a uoči domaće premijere filmske verzije te poznate serije, prisetili smo se nekih zanimljivih izjava naših glavnih junakinja u vezi s muškarcima i seksom.

O seksu

Samanta: "Mislim da imam monogamiju. Mora da sam je dobila od vas."
Samanta govori Keri: "Ti ćeš jedinu osobu u svom životu koja je čisti seks i koja želi vezu bez obaveza da pretvoriš u ljudsko biće?! Zašto?"
Miranda: "Ne znam. Šta mislite, da li je u redu spavati s jednim tipom dok ste trudni s drugim tipom?"
Keri: "Bio je to tipičan miks muškaraca u gradu. Deset odsto njih s Vol strita, deset odsto onih koji se bave nekretninama i deset odsto onih s kojima je Samanta već spavala."
Samanta: "Ja sam triseksualka. Jednom ću sve probati."
Miranda: "Pametna – jesam, ponekad slatka – jesam, seksi – nisam nikada. Tek kada ih osvojim svojom posebnošću, pokušavam da im pokažem da sam i seksi."
Šarlot o Samanti: "Ne mislim da je ona lezbijka. Jednostavno joj je ponestalo muškaraca."
Miranda: "On ima samo jedno jaje, a ja imam lenje jajnike. Kako smo samo uspeli da napravimo dete? Kao da smo pobedili na parolimpijskim igrama za začeće."
Samanta: "Lako? Vi muškarci nemate pojma s čim se mi suočavamo tamo dole. Pazimo na zube, kako držati vilicu, i sve to dok pomičemo glavu gore-dole, stenjući i pokušavajući da dišemo kroz nos. Lako? Dragi, pa ne zovu to bez razloga poslom (blow job)!"

O muškarcima

Samanta: "Ah, muškarci. Mi moramo da idemo kod Helge na depilaciju svake druge nedelje. Kako bi bilo da im kažemo da ošišaju svoju 'živicu' i srede svoju pozadinu?"
Keri: "Muškarci u četrdesetim su kao ukrštenice u 'Njujork Tajmsu': komplikovani, puni zamki i nikada ne znaš da li si dao pravi odgovor."
Šarlot: "Rana večera s neženjom broj jedan, a onda kasna večera s neženjom broj dva."
Samanta: "O, bože, pa ti se pretvaraš u muškarca."
Keri: "Izgleda da Šarlot nije samo promenila ponašanje, već i pol."
Šarlot: "Samo mi nije jasno kako ću da pojedem dve večere zaredom."
Mr. Big: "Imaš li upaljač?"
Keri: "Prestala sam da pušim."
Mr. Big: "Ah, ali uvek smo delili cigarete."
Keri: "Delili smo mi i mnoge druge stvari koje nisu dobre za mene."
Keri: "Raskinula si s Džejmsom jer je imao mali. Ovaj sada ima prevelik. Pa ko si ti, Zlatokosa?"
Samanta: "Da! Tražim onog koji mi savršeno odgovara."
Keri: "Obožavaoci modela u mnogim gradovima svoje idole mogu samo posmatrati na bilbordima ili u magazinima, ali na Menhetnu modeli hodaju ulicom, pretvarajući grad u virtuelni safari modela u kojem muškarci mogu uživati."

O vezama

Keri: "Bez obzira na to ko je slomio tvoje srce ili koliko mu dugo treba da zaceli, ne možeš to preboleti bez prijateljica."
Keri: "Razmislite malo: ako ostaneš singl, nakon diplome ne postoji više nijedna prilika u kojoj te ljudi slave i čestitaju. Ne prave se čestitke povodom toga što se niste udali, poput Čestitamo što se niste udali za pogrešnog tipa!"
Mr. Big: "Nakon nekog vremena jednostavno samo želiš da budeš s nekim ko te može nasmejati."
Keri: "Pre sam mislila da su ljudi koji sede sami u Starbaksu i pišu na svojim laptopovima pretenciozni pozeri. Sada znam. Oni su ljudi koji su upravo počeli da žive s nekim."
Samanta: "Pa, recimo da sam ja pobedila."
Keri: "Šta, zar postoji takmičenje?"
Samanta: "O, molim te! Uvek postoji takmičenje s bivšim. Zove se 'Ko će umreti jadan'!"
Keri: "Morate da shvatite… Ako su najdeblji blizanci na svetu pronašli ljubav, ima šanse i za sve nas. Tamo negde sigurno se nalazi neki mali čudak koji će nas voleti, razumeti, poljubiti naše tri glave i učiniti da se osećamo bolje."
Keri: "Tražim ljubav. Pravu ljubav. Ludu, bezuslovnu, žarku ljubav, ne možemo živeti jedno bez drugog ljubav. I ne mislim da je ljubav ovde, u ovom skupom apartmanu, u ovom ljupkom hotelu u Parizu."
Keri: "Kasnije tog dana razmišljala sam o vezama. Postoje one koje donose nešto novo i egzotično, one stare i dobro poznate, one koje donose mnoga pitanja, one koje te odvedu negde neočekivano, one koje te odvedu daleko od tačke s koje su krenule, one koje te vrate nazad. Ali ona najuzbudljivija, najvažnija i s najviše izazova jeste ona koju imamo sami sa sobom. I ako možemo da nađemo nekoga ko će nas voleti onako kako mi volimo sami sebe, e to je fantastično."

No comments:

Za mame i buduce mame