Thursday, August 21, 2008

Kristina: Izlečena sam od raka dojke!

Kristina: Izlečena sam od raka dojke!
(Alo!)
Zvezda kultne humorističke serije „Bračne vode“ otkrila je za jednu američku televiziju da je uspešno izlečena od raka dojke, samo mesec dana nakon što joj je dijagnostikovana ta zloćudna bolest.

„Čista sam. Apsolutno i sto odsto čista... Sve su izvadili, tako da neću umreti od raka dojke“, rekla je smeškajući se u emisiji „Dobro jutro, Ameriko“.
Kristina Eplgejt je pre mesec dana saznala da boluje od raka dojke, nakon šest godina redovnih odlazaka na mamografiju. „Kad sam čula dijagnozu, počela sam da se tresem. Nije bilo prijatno, a sve ono što sam govorila da moram da uradim u takvim situacijama palo je u vodu“, priznaje glumica, koja je za epizodnu ulogu u sitkomu „Prijatelji“ nagrađena „Emijem“.
Trenutno igra glavnu ulogu u humorističnoj seriji „Samantha Who?“, a priča se da bi za mesec dana s glamurozne dodele mogla otići uz još jednu „Emi“ nagradu. „Ne razmišljam o nagradama, ali volim kad se neka pojavi na horizontu. Volim ‘ubosti’ dobru ulogu, to je ono što me pokreće u ovom poslu“, kaže glumica čiji je najveći uspeh ipak ostala serija „Bračne vode“.

No comments:

Za mame i buduce mame