Friday, February 29, 2008

Pravo je zadovoljstvo sada ici u ...

... kupovinu vesa. Isla sam pre par dana da kupim sebi jos jedan brus koji cu da nosim umesto sportskih koje nosim od operacije. Kupila sam jedan pamucni bez fisbajna. Proizvodjac je mamanonmama. Nasla sam na netu i slicicu:


Prezadovoljna sam. Tako je udoban i skroz jednostavan. Jos uvek spavam u brusu kao sto mi je i receno mada bi sada vec mogla da prestanem ali nekako navika spavanja sa brusom mi se uvukla pod kozu. Proslo je skoro dva i po meseca od operacije. Ranije nikada u svom zivotu nisam spavala u brusu. Uvek me nesto ili zuljalo ili stezalo.
Cekam da prodje bar tri meseca pa da pocnem da nosim i neke malo drugacije modele od ovih obicnih.

A stize vreme za izbor kupaceg kostima, vidite ovaj predivan je:

Ili ovako nesto:



2 comments:

Anonymous said...

pozdrav, jos jedno pitnje, kako je proslo skidanje konaca, jel boli, i dali si dobila certifikat ..

Tea said...

O mom skidanju konaca imas na ovom linku: http://augmentacija-povecanjegrudi.blogspot.com/2008/02/sedma-noc-osmi-dan-skidanje-konaca.html

Nije me bolelo ni malo. Sto se tice certifikata, ako mislis na papire od implantata ("pasose"), da dobila sam ih onog dana kada sam otpustena iz bolnice. Njih pominjem na ovoj temi: http://augmentacija-povecanjegrudi.blogspot.com/2008/01/jutro-posle-operacije.html

Za mame i buduce mame