Friday, March 7, 2008

Iznad ili ispod misica?

Anonymous Anonymous said...

ako mozes da mi kazes jesi li stavljala iznad il ispod misica?kad je osecaj normalan(mozes sve da radis bez problema) je li istina da kad lezis na ledjima izgledaju neprirodno?

March 6, 2008 5:32 AM

Odgovor:

Meni ih je dr stavio iznad misica tj izmedju misica i mlecne zlezde. Sto se tice toga kada sam mogla sve da radim bez problema o tome sam pisala u vreme dok sam opisivala dan po dan. To je individualna stvar jer nema svako jednak prag bola. Po skidanju konaca mi je dr rekao da mogu slobodno da idem npr da plivam u bazenu. Kao sto sam vec rekla najbolje je da procitas dan po dan kako sam se osecala pa ces moci mozda da ocenis kako mi je bilo. Na sta mislis pod terminom SVE?
Ne, ne izgledaju neprirodno kada lezim na ledjima. Jedina razlika je, bar kod mene a mislim da je tako kod svih, je da mogu da ih namestim da stoje ka gore kao polulopte ali isto tako da ih gurnem da "padnu" malo svaka na svoju stranu bas kao sto prirodne odu u stranu kada si na ledjima. Kod prirodnih efekat da stoje na gore dok si na ledjima imas jedino ako su ti ruke stisnute uz telo.

Anonymous Anonymous said...

citala sam sve sto si napisala..al me zanima kakav je sad osecaj posle malo vise vremena od operacije?i mozes li sve normalno da radis kao i bez silikona,kao i pre operacije?tj smetaju li ti u nekim situacijama?

March 7, 2008 5:00 AM

Odgovor:
Bacila si me u razmisljanje... Razmisljala sam i razmisljala i moj odgovor je i dalje NE, ipak mi ne smetaju ni u jednoj jedinoj situaciji. Sve radim normalno kao da su prirodne, a posla ima naravno preko glave kada imas troje male dece u kuci.

No comments:

Za mame i buduce mame