Thursday, March 27, 2008

Gde je meni radjen rez

Pitanje:
Anonymous Anonymous said...

Zaista lepo sa tvoje strane sto si sve detaljno opisala ! Pozmazes nama koji jos nemamo hrabrosti za to ! Zanima me da li je tvoj rez pravljen ispod gudi ili oko dojke ? pozz

March 27, 2008 12:17 PM

Odgovor:
Uvek mi je zadovoljstvo kada vidim novo pitanje jer onda znam da neko ipak cita. Sto se tice mog reza radjen je ispod same dojke i zaista je mali i skroz tanak.
Na ovoj slici su prikazani najcesce koristeni rezovi. Ispod miske, oko areole i ispod dojke. Osim ovih postoji jos i mogucnost ubacivanja implantata kroz pupak ali mi je to delovalo previse invazivno, a i ne praktikuje se toliko kod nas. Kod mene se radi o ovom ispod dojke.


2 comments:

Anonymous said...

Cao,
ja sam se operisala 05.03.2009., tj.juce.Bolovi ko bolovi, tu su prisutni i prihvatila sam to kao normalno.Ali mi nesto nije jasno , pa sam htela i tebe da pitam, pre nego odem na prvu kontrolu...
Dakle, da li pri dodiru u podrucju gde se dojke spajaju kao i pri pokretu ruke osecas neke baloncice i cujes kao neko skriputanje?Meni su inace stavili mentor 350, ispod misica, i okrugle a ne anatomske kao tebi.Osecam se grozno kada cujem taj zvuk kada podignem desnuruku, ajos mi je gore kada napipam imlantat?!
Hvala unapred na odgovoru

Tea said...

Izdvojila sam pitanje u rubriku pitanja i odgovori:
http://augmentacija-povecanjegrudi.blogspot.com/2009/03/zvukovi-puckanje-baloncici-posle.html

Za mame i buduce mame