Tuesday, April 6, 2010

Anino iskustvo

Imamo jos jedan mail:

Jako sam se obradovala kad sam videla da imam sa kim da podelim moje iskustvo.Prilicno bolno.Pre 7 godina sam uradila uvecanje grudi, ispod zlezde.Od samog pocetka tj.1 mesec kasnije se to pokazalo kao katastrofalno resenje.previse sam mrsava,tanka koza,mala zlezda...i dobila sam grudi sa naborima kao zguzvani tetrapak.uzas.to sam trpela dok se nisam porodila ali vise ne mogu.za 20tak dana idem ponovo pod noz!eto sta znaci kad te operise neiskusni doktor.uzasno sam uplasena...zar opet na operaciju?
inace, operisana sam u beogradu u St.medici.Mogu i ime dr da kazem ako nekog bas interesuje.
Vidim da je vecina vas stavljala implantate ispod misica- tako i treba..ali me malo plasi cinjenica da ta operacija mnogoooo vise boli od ove koju su meni radili:((
drzi mi fige.
pisacu kad izadjem iz bolnice.
Ana

7 comments:

Tea said...

Ana nadam se da ce sada sve proci kako treba i da nece biti nista strasno jer vec imas iskustvo operacije za sobom tako da nije prvi put :) Drzim ti palceve i javi se :)

Anonymous said...

ana, zanima me kod kojeg si lekara u st medica radila grudi? marijana.

Unknown said...

Da li je neko mozda imao operaciju u bolnici Mens Sana? Nju sam izabrala za sada na osnovu toga sto, cini mi se, mozda gresim, jedini rade rez laserom, sto bi trebalo biti manje invazivno za tkivo i manje bolno. Ipak, najvise bi mi znacilo i pomoglo u odluci necije iskustvo, unapred hvala :)

Tea said...

Nisu jedini, rade jos neke klinike laserom. Meni je lekar koji radi laserom rekao da je po njemu mozda bolje raiti klasican rez jer ce on lakse da zaraste. Lasero se ipak sece tako sto se zbog visoke temperature lasera "przi" tkivo pri secenju. Mozda gresim ali tako mi je receno. Ja sam radila klasicno bez lasera i oziljci su sve samo ne oziljci. Male tanke crtice :)

Anonymous said...

Evo mog iskustva sa Mensanom..Zakazali su mi u osam ujutru, stigla sam, nigde nikog osim cistacica.. Posle pola sata cekanja prodje neka sestra koja mi ni dobro jutro nije rekla niti me je pitala zasto cekam i koga. nema veze.. Posle nekog vremena se pojavio doktor, na takozvanoj konsultaciji mi je ispricao sve sto sam vec na net-u procitala, bez nekih velikih predloga, saveta itd.. Hoces-neces? Potpisite ovde platite odmah i ides u op salu. Tamo me je docekala zena hirurg, koja isto tamo radi, skinula me, merila..Opsti utisak Uzas! Arogantna, nervozna, histericno se cese po glavi dok ti odgovara na pitanja sa `daj bre iskuliraj me` tonom! Ajd na sto, dolazi anesteziolog i nakon par minuta spavas..Glavnog hirurga i ne vidoh u op sali..Budim se u sobi, polumrak, nigde nikog.. Bolovi nenormalni, ok to je normalno, ukocila se..Kreveti stari nema neko dugme da malo podignes a sama nema sanse! Ukocila se ruku ne mogu da dignem da dohvatim telefon.. Televizor nema daljinski, ugasen..Kao u horor filmu!!Eto to su neki detalji.. U cenu su navodno uracunati neki testovi na ovo i ono koje mi nisu ni uradili, mozda dok sam spavala :-D Grudi imaju neke nepravilnosti, nisu savrsene i nije to to. Ja se tad odlucih za Mensanu prvenstveno zbog cene ali moj savet svima je bolje skupiti vise para i otici negde gde su ljudi malo vise posveceni svom poslu i gde ces posle biti zadovoljna ceo zivot-JA NISAM UOPSTE! Pozdrav..

Tea said...

Napravila sam zasebnu temu o tvom iskustvu...
http://augmentacija-povecanjegrudi.blogspot.com/2010/12/anonimna-3.html
Tamo cu i da prokomentarisem...

Anonymous said...

Ime doktora molim te?

Za mame i buduce mame