Tuesday, February 16, 2010

Lelino iskustvo

moje ime je lela zivim u inostranstvu imala sam operaciju pre 7 dana uradila sam nos i grudi u isto vreme .mogu vam samo reci da je nos nista u odnosu na grudi .grudi znaci drugi dan posle operacije arlikala sam i kukala celu noc bila sam pod jakim lekovima za ublazavanje bola ali i to mi nije bas pomagalo .zatim treci i cetvrti dan bolovi su bili mesoviti cas imam prejak bol koji traje oko 2 sata cas budem okej jedno sat vremena i tako u krug ,bol je udarao sve vreme u ledja i imala sam osecaj dacu biti invalid i da nesto nije u redu muz mi je pomagao sve vreme da ustanem i odem do vecea .peti dan me je malo popustilo ali su poceli bolovi na mestu gde sam secena i to uzasni bolovi kao da mi neko zabija noz ispod grudi uzasno ,sesti dan sam samo odjednom pocela da se sheckam po kuci i polako pokusavam da uradim nesto po kuci posto imam malu cerkicu, i evo danas je 7 dan osecam pomalo bol ali mnogo sam bolje hhihihihh danas sam spremala uveliko po kuci cak i spremila rucak za mog bebirona.sad jos uvek cekam da prodje neko vreme da vidim celokupne rezultate toliko od mene do sledeceg javljanja.

4 comments:

Tea said...

Hvala ti sti si podelila svoje iskustvo samnom i sa citaocima ovog bloga. Nadam se da ces se lepo oporaviti i biti zadovoljna rezultatima.

o zut said...

Sigurno si radila u francuskoj jeli?Ja imam zakazanu intervenciju u crpce u paris_u 28 februara ali zelja za tim je jaca od svih strahova koje sam do sad procitala na forumu,pisi kako si posle prosla....

o zut said...

jesi u fr radila?ja se spremam imam intervenciju zakazanu u crpce u parizu 28 fevrie neznam ko je jaci strah ili karakter videcu pisi kako si prosla posle mesec dana?Hirurg koji ce izvrsiti zahvat je proverena zena,e sad mnogo toga se pise po forumu,tebi cast na hrabrost za pretrpljene bolove!!!

Unknown said...

Caos evo i ja da kazem nesto, ja sam se operisala 17/02/2016 u Sydney u East Private Hospital sa jednim od najboljih hirurga u Australiji, operacija nije dugo trajala kad sam se probudila osecala sam se uzas od anastezije ali dr mi je dao jake ljekove protiv bolova Endone koji pomaZe. Danas je 20th a posle operacija 5 h bila sam u hotelu preko puta bolnice i zelela sam da odem do Jamie Oliver restorana koji je u Pitt streetu tako da sam setala do restorana:). Bolovi su mi bili gori drugi dan a to je mozda jer sam prestala uzimati Endone. Za sada vidjecemo kako cu proci implant je 375cc i mislila sam da ce biti prevelike ali nisu:)

Za mame i buduce mame