Thursday, March 5, 2009

(Anonimus 1) - Zvukovi, puckanje, baloncici posle operacije

Cao,
ja sam se operisala 05.03.2009., tj.juce.Bolovi ko bolovi, tu su prisutni i prihvatila sam to kao normalno.Ali mi nesto nije jasno , pa sam htela i tebe da pitam, pre nego odem na prvu kontrolu...
Dakle, da li pri dodiru u podrucju gde se dojke spajaju kao i pri pokretu ruke osecas neke baloncice i cujes kao neko skriputanje?Meni su inace stavili mentor 350, ispod misica, i okrugle a ne anatomske kao tebi.Osecam se grozno kada cujem taj zvuk kada podignem desnuruku, ajos mi je gore kada napipam imlantat?!
Hvala unapred na odgovoru

Odgovor:
Setila sam se da sam citala o tome pa sam ti izvukla sa neta jedan clanak o tome. U tekstu pise da je to normalna pojava ukoliko je po zavrsetku operacije ostao deo vazduha u tom delu gde je implant i da ce se taj vazduh absorbovati (rastvoriti, nestati) za par dana od operacije.

Ako se snalazis sa engleskim vidi ovde sta pise:
http://www.implantinfo.com/faqs/1.37.html

Sto se tice pipanja kod mene se oduvek oseca implant (pogovo ivica) jer sam izrazito mrsava ali na to sam se pomirila jos pre operacije. Ukoliko ti je stavljen ispod misica onda neznam kako uopste mozes da ga napipas. Pre je to misic.
Nadam se da ce ti oporavak ici lagano tj kako treba. Javljaj se, a ako si raspolozena mozes da iskucas kao ja svoje iskustvo pa da ga objavimo ovde na sajtu (anonimno ili kako se vec dogovorimo) u zasebnoj rubrici. Bilo bi mi zadovoljstvo.

18 comments:

Anonymous said...

Hvala ti , divna si, mnogo si mi olaksala, barem psihicki jer sam umislila vec da nesto nije u redu!I tacniji opis je taj....vazduh!A ja sam mislila da se to implantat napipava!Jedino ono skriputanje kada podizem ruku jos mi nije jasno, ali probacu ovaj tekst da prevedem , mozda ce mi biti jasnije!
Inace druga noc mi je bila daleko bolnija od prve, jer brufen koji pijem daleko manje ublazava bol od njihovih lekova ili mozda od dejstva anestezije!Lakse mi je da se krecem i da radim nesto , nego da lezim , jer me ledja otkidaju od bolova...kako si ti sama rekla od grcenja i pogrbljenog stava!
Ako sve to zanemarim,osecaj kada se pogledam u ogledalo(ja nemam zavoje vec samo flastere na rezu)je neopisiv!Iako imam 40.godina, dvoje dece i divnog muza, ovaj moj nedostatak mi je uticao na zivot precesto, da sam se jednostavno odlucila za ovaj hiruski zahvat.Za razliku od tebe ja ni kao devojka nisam imala cemu da se pohvalim, ha ha tako da je ovo sada za mene potpun dozivljaj!
Hvala sto si svoje iskustvo podelila sa nama, jer da nisam procitala tvoj dnevnik, mozda bi se jos dvoumila....

Tea said...

Jedino ono skriputanje kada podizem ruku jos mi nije jasno, ali probacu ovaj tekst da prevedem , mozda ce mi biti jasnije!

I to skriputanje je objasnjeno bas u ovom tekstu. Pominje se da se cuje pri odredjenim pokretima ruku ili cak pri malo dubljem disanju.
Popricaj sa lekarom naravno da bi cula i njegovo misljenje. Ako ti analgetik koji ti je preporucio nije dovoljno jak nemoj sama da ga menjas vec u dogovoru sa lekarom.

Da li si u istom gradu gde si se i operisala? Kada ces na kontrolu? Kako spavas nocu?

Tea said...

Ovo boldovano gore sam citirala deo iz tvog pisma.

Anonymous said...

Evo danas je vec proslo skoro 5 dana i oporavljam se neverovatnom brzinom!Bila sam na kontroli i sve se lepo raspitala, rekli mi da je sve ok, malo se i otok spusta ka dole pa se i bol siri ali...nista strasno!Za sada mi je jedino noc problem, jer se sva ukocim i misici ispod pazuha neverovatno bole kada se prvi put podignem iz kreveta ...posle je sve ok.Ja unazad dva dana sve radim, cak sam isla i na kraci put....ma da kao da se nista nije desilo!Kupila sam sportski brus jer su mi dozvolili lekari ako mi je tako lakse, a jeste veruj mi jer mi se cini da se tada manje misici opterecuju!...
Da, ja sam u istom gradu gde sam se i operisala i to bi svima savetovala zbog ucestalih kontrola!
A da, tekst sam prevela i sve mi je bilo jasnije, hvala ti jos jednom!
Sve u svemu moj muz i ja smo presetni, ma sta to znacilo nekome ko mozda sada prevrce ocima...ha ha ...a ima ih sigurna sam dosta ...Znas za onu:sit gladnom ne veruje...

Tea said...

Tacno tako sit gladnom ne veruje :)
Sporttski brus je wow! Koje olaksanje. Ja sam ga nosila i u toku noci jaaaaaaako dugo. Mnogo mi je znacio. O pogledu u ogledalu nsta ne moram da ti kazem :))))

Anonymous said...

Cao,
jos jedan prodje dan....Otok splasnjava,ali se pojavili podlivi..valjda tako mora...pitacu na kontroli za dva dana!Skoro 80%pokreta vise nije bolno...Nema vise cudnih zvukova, pucketanja i slicno....Polako ali sigurno sve dolazi na svoje!Dakle zene koje su zaposlene a to bi da urade bez nekog bolovanja, mogu slobodno cetvrtak po podne nakon posla...i da prodju sa samo jednim slobodnim danom(petak), pa da vec u ponedeljak budu na svom radnom mestu a da pritom niko nista ne posumnja!Pod uslovom da se radi o kancelarijskom poslu!
Eto toliko od mene za sada , ako budem imala nesto novo jos da napisem i podelim sa svima koji su zainteresovani , ja cu se javiti....do tada cao i srecno devojkama koje su se zahvaljuci tvojoj i mojoj prici i iskustvu resile na ovaj korak u svom zivotu!

Anonymous said...

Zdravo cure/zene.lepo kada ima neko o tome da iskreno isprica.Ja isto tako stavila anatomske nad misicem pre 3 nedelje ,tacno 24.feb.E mogu da vam kazem da sam se namucila itekako ...joj sto je bolelo.htela sam poci da ih maknem koliko me je bolelo a zaista nisam tolika kukavica:)Kod mene je sve lepo proslo znaci bila sam na kontroli i sve je kao ok.Ali jos uvek ima bolova...bradavice me bole bas dosta i osjecam kao neko zarenje u grudima.Dali se i vama tako desilo????Bas mi je to odvatno jer mi neda mira!!!!Sada 23 marta idem na kontrolu i jedva cekam da pitam doktorku.Recite mi dali ste masirali dojke ???Ja inace zivim van Srbije.Ovde mi je doktorka rekla da ne treba da masiram kaze samo malo ali nije potrebno...cudo na svim webstranicama vezanih za umetke pise da se moraju masirati...Ja sam stvarno zadovoljna sa svojim novim nazovi prijateljicama hahh ...mnogo su lepe malo su vece ali ne i previse...bas kako sam volela...stavila mi je 440cc .mozda zvuci previse ali ne izgledaju tako :) molim vas da mi odgovorite bas me to nekako ubuja i dosta muci:( a cujemo se naravno ...caos

Anonymous said...

kod mene je proslo eto dvadeset dana i slazem se sa tobom apsolutno!I meni dodje da ih maknem, ali samo jednom na dan, kada osetim te bolove jer sam vec malo i posizila sto toliko to dugo , boli, svrbi , pece....Ali ja i dalje popijem ujutru i navece brufen i podnosim!Bradavice me sada manje bole, a pekle su me kao neka najgora opekotina!Nisam smela da ih taknem, jer su me i na pogled bolele!I ja sam se zabrinula zbog toga, ali lekari me ubedili da je to ok i da se raduju jer nisu neki nerv povredili!onda nocu slabo spavam, jer ne sme na bok...pa me cak i boli kada udahnem, kao da me probode....
U medjuvremenu sam i dobila pa malo i zbog toga osetljivost i neprijatnost su neizbezne!
Sve kada se skupi...da poludi covek, ali sve jenjava polako pa se nadam za desetak dana da cu da zavrsim druzenje sa brufrnima i dr tbl protiv bolova!
Za masiranje nemam pojma, meni to nisu naglasili, vec samo da nosim anatomski brus!
Eto toliko od mene, drzi se i izdrzi jos malo, jer svi smo razliciti, pa razlicito nam i rane zaceluju, mozda kod tebe sporije, a kod mene brze...Rez me ni malo ne boli, sto sam eto najvise ocekivala...Sta ces, same smo trazile...ha ha...procice..Sretno

Tea said...

Posle ove operacije privremeno oze doci do pojacane osetljivosti bradavica kao sto je kod vas slucaj. Mnogo losija varijanta bi bio potpuni gubitak istog da su prekinuti nervi. Zato strpite se malo proci ce i to.

Taj ostar bol koji se javlja pripokretu je sledeca stvar. Oko implantata se stvara opna tanka kao ona u jajetu, znate ona providna izmedju ljuske jajeta i belanca. Kada se miruje moze se desiti da se ta opna na nekom mestu zalepi za okolno tkivo i pri pokretu se taj deo odlepi i zato zaboli. Meni se desavalo par puta da sam podigla ruku i da me strasno probode. Kao iglom. U tom trenutku se odlepio deo opne koji je bio zalepljen za nesto pored (misic...)
Normalna stvar.

Sto se tice spavanja ja sam brzo presla na spavanje na stomaku jer drugacije nisam mogla da spavam. Jednostavno zaspim na strani i nocu se probudim na stomaku. Problem mi je bilo da se onda iz tog polozaja zbog bola okrenem.

Tea said...

Anonimus dva, izvini sto te tako zovem, kada nadjem vremena odvojicu tvoju pricu posebno kao posebno iskustvo da se ne mesate vas dve jer ste imale dve operacije.

Anonymous said...

DEvo mene sa novim vestima./Anonimus 2:) :) ili moze Ana/.Joj drago mi je da se jos nekom tako isto desilo sada sam smirenija :) bas me zabrinulo mada mi je i doktorka juce rekla da je to normalno.Eto juce sam bila i malo sam se nanervirala.Na desnoj dojci tj.rani pocelo mi crveniti pre neki dan i malo me bolelo okolo ali nista strasno.Uglavnom juce na poslu osjetim bas veliko zarenje na tom polju i cudan bol.Posla sam da vidim sta je i vidim nateklo okolo a da pipnem ni slucajno:)uzas!!!!Ona je to pogledala kaze infekcija nemoze biti jer nemam temperaturu ali mi je ipak prepisala penicilin i kupku da se perem.Kaze da ce se sve smiriti.Bas sam bila nervozna juce ,boze dragi kao da je kraj svega!!!!Samo se nadam da nesto nije ozbiljnije.Inace kaze da su grudi super vec su mekanije posebno leva.Za desnu kaze da ce se jos spustiti kaze joj uvek ima neke tekucine u njoj /dont have idea/Sve u svemu zadovoljna je samo da se to crvenilo smiri.Ja sam danas malo bolje vec sam se smirila malo ....ma sta da radim sta god da bude bit ce,od toga pobeci nemogu!!!pozdrav svima ...neka vas sve bog cuva!!!!

Anonymous said...

I anonimus 3 hvala ti na savetima.nadam se da ce sve to ubrzo da se sredi....e tek onda cu da kazem da sam imam dobre s... hahhha .Reci mi jesi li i ti stavila anatomske,gde ,i kako ti se sve to cini?????jos jednom zahvaljujem i pozdravljam.Ana

Anonymous said...

e ja sada imam problem sa ukocenim ledjima...kao da me ti impl. pritiskaju i ledja me ukoce toliko da se jedva dignem iz kreveta!
Da li je moguce da je i to povezano?
Nemam pojma sta vise da mislim,ali jedva cekam da zapocnem dan bez analgetika...i da mogu normalno u krevetu da se okrecem, normalno udahnem punim plucima....
nadam se da ce ovim mukama ubrzo doci kraj!
Pitam se samo zasto nam dr nisu barem deo ovakvih propratnih reakcija predocili?!Mozda bi sve ovo lakse podneli....ili nebi!???

Tea said...

Da li si se cula sa doktorom u vezi tog bola u ledjima? Pitaj ga nemoj da se stidis.

Sto se tice informacija ja sam se stvarno informisala maksimalno pre operacije pa opet ima stvari koje ne saznas dok ti se ne dese.

Sto se tice analgetika i o tome bi bilo dobro da porazgovaras sa njim. Svi mi imamo razlicit prag osetljivosti i podnosenja bola. Mozda je potrebno da ti on prepise neki analgetik koji ce ti vise odgovarati nego da ti sama kupujes...

Kada si bila na poslednjoj kontroli? Sta ti je rekao?

Anonymous said...

posle dve nedelje sam skinula konce, pa su mi tada rekli da dodjem za dve nedelje!Tada ce tacno biti mesec dana od operacije!
Nisam stigla sve da pitam a i nisam htela da ispadnem maza koja ne ume da trpi bolove...Znam da su neki bolovi sastavni deo operacije, ali ovi bolovi u ledjima i ovo kocenje je bas previse i zabrinjava me, jer me boli tj.koci ceo grudni kos i kada udahnem i kada se pomerim....

Tea said...

Ako sam dobro izracunala uskoro bi trebala da ides na tu kontrolu...?

Ako je tako pripremi se da detaljno opises sve sto te muci, ne zato sto si maza pa ti smeta ovo ili ono vec da bi ti bilo lakse jer te nece muciti nedoumice zasto je ovo ovako a ne onako kako mislis da bi trebalo da bude. Lekar je tu da ti objasni sve sto te muci. Nije mu prva operacija pa ima iskustva i sa drugim zenama koje su prosle kroz ovu proceduru. Ako precutis on ce misliti da je sve ok. Nemoj da zaboravis da je on tu da TEBI pomogne. :)
Ovde se radi o operaciji i stranom telu a ne o lose uradjenoj frizuri. On MORA da zna sve sto tebe muci da bi ti pruzio adekvatnu pomoc.

Ajde javi se posle pregleda da znam kako si i kako je sve proslo.

Anonymous said...

cao devojke
izvinjavam se sto se nisam ranije javila, ali uplela sam se u neke poslove i zaboravila....
Sve je super, svi bolovi prestali, grudi nisu vise otecene i cvrste, vec kao da su moje!Isplatilo se mucenje i ovoliko cekanje!
Pozdrav i cuvajte se

Tea said...

To je i najvaznije da si dobro i da vise nema bolova.

Za mame i buduce mame