Tuesday, March 24, 2009

(Anonimus 2) buducim postovima Ana - njeno iskustvo

Zdravo cure/zene.lepo kada ima neko o tome da iskreno isprica.Ja isto tako stavila anatomske nad misicem pre 3 nedelje ,tacno 24.feb.E mogu da vam kazem da sam se namucila itekako ...joj sto je bolelo.htela sam poci da ih maknem koliko me je bolelo a zaista nisam tolika kukavica:)Kod mene je sve lepo proslo znaci bila sam na kontroli i sve je kao ok.Ali jos uvek ima bolova...bradavice me bole bas dosta i osjecam kao neko zarenje u grudima.Dali se i vama tako desilo????Bas mi je to odvatno jer mi neda mira!!!!Sada 23 marta idem na kontrolu i jedva cekam da pitam doktorku.Recite mi dali ste masirali dojke ???Ja inace zivim van Srbije.Ovde mi je doktorka rekla da ne treba da masiram kaze samo malo ali nije potrebno...cudo na svim webstranicama vezanih za umetke pise da se moraju masirati...Ja sam stvarno zadovoljna sa svojim novim nazovi prijateljicama hahh ...mnogo su lepe malo su vece ali ne i previse...bas kako sam volela...stavila mi je 440cc .mozda zvuci previse ali ne izgledaju tako :) molim vas da mi odgovorite bas me to nekako ubuja i dosta muci:( a cujemo se naravno ...caos

7 comments:

Anonymous said...

(Anonimus 1)- Kod mene je proslo eto dvadeset dana i slazem se sa tobom apsolutno!I meni dodje da ih maknem, ali samo jednom na dan, kada osetim te bolove jer sam vec malo i posizila sto toliko to dugo , boli, svrbi , pece....Ali ja i dalje popijem ujutru i navece brufen i podnosim!Bradavice me sada manje bole, a pekle su me kao neka najgora opekotina!Nisam smela da ih taknem, jer su me i na pogled bolele!I ja sam se zabrinula zbog toga, ali lekari me ubedili da je to ok i da se raduju jer nisu neki nerv povredili!onda nocu slabo spavam, jer ne sme na bok...pa me cak i boli kada udahnem, kao da me probode....
U medjuvremenu sam i dobila pa malo i zbog toga osetljivost i neprijatnost su neizbezne!
Sve kada se skupi...da poludi covek, ali sve jenjava polako pa se nadam za desetak dana da cu da zavrsim druzenje sa brufrnima i dr tbl protiv bolova!
Za masiranje nemam pojma, meni to nisu naglasili, vec samo da nosim anatomski brus!
Eto toliko od mene, drzi se i izdrzi jos malo, jer svi smo razliciti, pa razlicito nam i rane zaceluju, mozda kod tebe sporije, a kod mene brze...Rez me ni malo ne boli, sto sam eto najvise ocekivala...Sta ces, same smo trazile...ha ha...procice..Sretno

Tea said...

Posle ove operacije privremeno oze doci do pojacane osetljivosti bradavica kao sto je kod vas slucaj. Mnogo losija varijanta bi bio potpuni gubitak istog da su prekinuti nervi. Zato strpite se malo proci ce i to.

Taj ostar bol koji se javlja pripokretu je sledeca stvar. Oko implantata se stvara opna tanka kao ona u jajetu, znate ona providna izmedju ljuske jajeta i belanca. Kada se miruje moze se desiti da se ta opna na nekom mestu zalepi za okolno tkivo i pri pokretu se taj deo odlepi i zato zaboli. Meni se desavalo par puta da sam podigla ruku i da me strasno probode. Kao iglom. U tom trenutku se odlepio deo opne koji je bio zalepljen za nesto pored (misic...)
Normalna stvar.

Sto se tice spavanja ja sam brzo presla na spavanje na stomaku jer drugacije nisam mogla da spavam. Jednostavno zaspim na strani i nocu se probudim na stomaku. Problem mi je bilo da se onda iz tog polozaja zbog bola okrenem.

Tea said...

(Ana) - Evo mene sa novim vestima./Anonimus 2:) :) ili moze Ana/.Joj drago mi je da se jos nekom tako isto desilo sada sam smirenija :) bas me zabrinulo mada mi je i doktorka juce rekla da je to normalno.Eto juce sam bila i malo sam se nanervirala.Na desnoj dojci tj.rani pocelo mi crveniti pre neki dan i malo me bolelo okolo ali nista strasno.Uglavnom juce na poslu osjetim bas veliko zarenje na tom polju i cudan bol.Posla sam da vidim sta je i vidim nateklo okolo a da pipnem ni slucajno:)uzas!!!!Ona je to pogledala kaze infekcija nemoze biti jer nemam temperaturu ali mi je ipak prepisala penicilin i kupku da se perem.Kaze da ce se sve smiriti.Bas sam bila nervozna juce ,boze dragi kao da je kraj svega!!!!Samo se nadam da nesto nije ozbiljnije.Inace kaze da su grudi super vec su mekanije posebno leva.Za desnu kaze da ce se jos spustiti kaze joj uvek ima neke tekucine u njoj /dont have idea/Sve u svemu zadovoljna je samo da se to crvenilo smiri.Ja sam danas malo bolje vec sam se smirila malo ....ma sta da radim sta god da bude bit ce,od toga pobeci nemogu!!!pozdrav svima ...neka vas sve bog cuva!!!!

Anonymous said...

I anonimus 3 hvala ti na savetima.nadam se da ce sve to ubrzo da se sredi....e tek onda cu da kazem da sam imam dobre s... hahhha .Reci mi jesi li i ti stavila anatomske,gde ,i kako ti se sve to cini?????jos jednom zahvaljujem i pozdravljam.Ana

Tea said...

Iznad misica. Anatomski oblik.

Anonymous said...

moje ime je lela zivim u inostranstvu imala sam operaciju pre 7 dana uradila sam nos i grudi u isto vreme .mogu vam samo reci da je nos nista u odnosu na grudi .grudi znaci drugi dan posle operacije arlikala sam i kukala celu noc bila sam pod jakim lekovima za ublazavanje bola ali i to mi nije bas pomagalo .zatim treci i cetvrti dan bolovi su bili mesoviti cas imam prejak bol koji traje oko 2 sata cas budem okej jedno sat vremena i tako u krug ,bol je udarao sve vreme u ledja i imala sam osecaj dacu biti invalid i da nesto nije u redu muz mi je pomagao sve vreme da ustanem i odem do vecea .peti dan me je malo popustilo ali su poceli bolovi na mestu gde sam secena i to uzasni bolovi kao da mi neko zabija noz ispod grudi uzasno ,sesti dan sam samo odjednom pocela da se sheckam po kuci i polako pokusavam da uradim nesto po kuci posto imam malu cerkicu, i evo danas je 7 dan osecam pomalo bol ali mnogo sam bolje hhihihihh danas sam spremala uveliko po kuci cak i spremila rucak za mog bebirona.sad jos uvek cekam da prodje neko vreme da vidim celokupne rezultate toliko od mene do sledeceg javljanja.

Anonymous said...

Cao cure... Ja sam uradila grudi prije 2 dana ... A sto je ovo... Kakve su ovo muke... Ne mogu ni da lednem ni da ustanen ali me braca dizu i spustaju u krevet... Sad imam blagu temperaturu... Ni za sta sam ... A nisam kukavica... Na zivo sam usne radila.. par sitnih tetovaza ali ovo me nije snalazilo...

Za mame i buduce mame